Handlekraftig økonomikonsulent til ældreområdet

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en dygtig og handlekraftig specialkonsulent der kan varetage en bred vifte af økonomiopgaver på ældreområdet. Du skal, sammen med kolleger, være med til at sikre økonomistyringen på ældreområdet. Opgaverne spænder fra budgetlægning og budgetopfølgninger til analyser, databearbejdning og udviklingsopgaver, så der er rig mulighed for at blive udfordret og lære nyt. Du skal varetage den overordnede koordinering og økonomistyring på ældreområdet. Du skal derfor have fokus på det gode samarbejde, samt have en stærk evne til at formidle økonomisk viden til ledere, direktion og politisk udvalg.

Stillingen kræver, at du i samarbejde med dine kolleger i teamet har mod til at gribe ansvaret og tage beslutninger på fællesskabets vegne inden for de rammer, der er givet. Det indebærer, at du sørger for den nødvendige sparring med dine kolleger og/eller leder.

Du vil blive en del af dagligdagen i vores centrale Center for Økonomi og Ejendomme. Økonomiopgaverne er pr. 1. februar 2023 centraliseret i Center for Økonomi og Ejendomme, og du bliver en del af et stærk fagligt team på 14 konsulenter. Vi lægger stor vægt på et godt samarbejde internt i afdelingen og faglig sparring mellem kollegaer - og så har vi et godt arbejdsmiljø med søde kolleger, en uformel stemning og højt til loftet.

Din profil:

  • kendskab og interesse for kommunal økonomi
  • relevant videregående uddannelse inden for økonomi eller lignende
  • du har mod på og er god til at arbejde med økonomi, budget og budgetopfølgninger
  • du er initiativrig, engageret og selvstændig
  • du er god til at samarbejde og se flere perspektiver
  • gode skriftlige og mundtlige formidlingsevner
  • interesse for sammenhængskraften
  • god struktur på arbejdsopgaver
  • ingen problemer med skarpe deadlines
  • erfaring med excel – og synes det er det fedeste at få lov til at udvikle, skabe overblik og lave gode løsninger

Løn og ansættelsesvilkår

Løn og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst på området og erfaring.

Stillingen er på 37 timer om ugen. og vi stiler efter tiltrædelse d. 1. marts 2024.

Odsherred kommune har fleksibel arbejdstid, hvor du kan vælge at lægge dine arbejdstimer, så du kan holde fri om fredagen. Derudover er der gode muligheder for at arbejde hjemmefra et par dage om ugen.

Videreuddannelse og kompetenceudvikling er en naturlig del af stillingen.

Det er en del af Odsherred Kommunes ansættelsespolitik at fremme mangfoldigheden og vi opfordrer derfor alle kvalificerede uanset køn, alder, religion, etnisk oprindelse etc. til at søge stillingen.

Ansøgningsfrist og ansættelsessamtaler

Ansøgningsfristen er tirsdag den 16. januar 2024 kl. 23.59.

Vi holder ansættelsessamtaler mandag den 22. januar, med mulighed for 2. samtale onsdag den 24. januar.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Afdelingsleder i Økonomi Lone Svane Larsen lsj@odsherred.dk eller 20 66 28 20. Læg eller skriv evt. besked og bed om at blive ringet op.

Du kan læse mere om kommunen som arbejdsplads på odsherred.dk. Du kan læse mere om kommunen som område på visitodsherred.dk og geoparkodsherred.dk.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odsherred Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Odsherred Kommune, Nyvej, 4573 Højby

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 16-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5962731

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet