Administrativ medarbejder med fokus på projektledelse og processtyring

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du en administrativ allrounder med stærke kompetencer inden for projekt- og processtyring? Søger du en alsidig og udfordrende stilling, hvor du kan bringe dine evner i spil? Odsherred Kommune søger en engageret medarbejder til vores Social- og Arbejdsmarkedssekretariat.

Om Jobbet: Som en central medarbejder vil du få ansvar for en bred vifte af opgaver, herunder sekretariatsbetjening, administrativt arbejde vedrørende Fasit, Schultz booking, IT-oprettelser og støtte centret ved at opdatere og vedligeholde hjemmesiden. Du vil også være i frontlinjen for ledelse og koordinering af tværgående IT-projekter, hvor du vil være nøglen til planlægning, styring og samarbejde med interne og eksterne interessenter. Det kunne være tværgående infrastrukturelle projekter som fx udviklingsarbejde vedr. samarbejdet med Servicecenteret, koordinering af CURA-superbrugergruppen, Selvbetjening.nu samt at fremme brugen af Candeno blandt borgerne.

Om os: Du vil blive en del af teamet Personale og Organisering under Social- og Arbejdsmarkeds-sekretariatet. Vi er et team, der understøtter fagcentret på både medarbejder- og leder-niveau. Vi har stor selvstændighed og indflydelse på tilrettelæggelse af vores egne opgaver. Du vil blive en del af et anerkendende og uformelt team, hvor ambitionerne er store og hvor vi sætter pris på god humor og gode kollegaer.

Kvalifikationer: Vi søger en kandidat, der kan jonglere med flere opgaver samtidigt og har erfaring med administrativt arbejde. Mens kendskab til systemer som Fasit og SBSYS vil være en fordel, er det ikke afgørende. Vi prioriterer evnen til at lære og tilpasse sig nye opgaver og systemer samt stærke koordineringsevner og viljen til at tage ansvar for tværgående projekter og processer.

Hvad vi tilbyder: Hos os bliver du en del af et dynamisk team i en datadrevet organisation, hvor der er rig mulighed for personlig og faglig udvikling. Vi tilbyder en fleksibel arbejdsplads med gode kolleger og spændende projekter.

Praktiske informationer:
Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Stillingen er fuldtid og med forventet tiltrædelse hurtigst muligt eller senest d. 1. juni 2024.

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Nicolai Mathiasen på tlf. 4012 8667.

Denne stilling er omfattet af Odsherred Kommunes aftale om fleksibelarbejdstid, som bl.a. betyder, at vi har lukket for offentligheden om fredagen og med øget tilgængelighed de øvrige 4 dage. Du vil (med meget få undtagelser) have mulighed for at tilrettelægge din arbejdstid på ugens første fire dage.

Det er en del af Odsherred Kommunes ansættelsespolitik at fremme mangfoldigheden, og vi opfordrer derfor alle kvalificerede til at søge stillingen.

Odsherred Kommune har røgfri arbejdstid.

Ansøgningsfrist: Ansøgning og CV skal indsendes via det elekstroniske link på kommunens hjemmeside senest d. 5. april 2024 kl. 12.00.

Ansættelsessamtaler afholdes d. 10. april. Der vil blive indhentet straffeattest og referencer i forbindelse med ansættelse..

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odsherred Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Odsherred Kommune, Nyvej, 4573 Højby

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 05-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6018675

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet