Så har du nu muligheden for at blive en del af en fleksibel og faglig dygtig trafikafdeling, som ovenikøbet har fleksibel arbejdstid og mulighed for hjemmearbejde.
Om jobbet
Som sagsbehandler i Vejmyndighed vil du få mange forskelligartede opgaver inden for både færdselsloven, lov om offentlige veje og lov om private fællesveje m.fl. Vores virke har en høj grad af politisk og offentlig bevågenhed. Dit primære arbejdssted bliver på kontoret, men du skal også være indstillet på at komme ud i Odsherreds smukke natur, når du er ude på tilsyn eller til møde med borgere eller sommerhusejere.
Dine konkrete opgaver kan f.eks være:
- Myndighedsbehandling af store som små opgaver i forhold til vejlovgivningen –
- Besvare henvendelser fra borgere, virksomheder og sommerhusejere
- Bestilling af kollektiv trafik og kontakten til MOVIA.
- Kontakt med skolerne og deres færdselslærere.
- Skolevejsvurderinger.
- Kontakt til politiet, Vejdirektoratet mm.
- Backup for kollegaer på trafik- og vejområdet – vi skal nok lære fra os!
Din nye arbejdsplads
Vejmyndighed er en del af Center for Erhverv, Teknik og Kultur. Centret har ansvar for myndighedsopgaver og drift inden for miljø, natur, trafik, vand og affald m.m. Vi arbejder tæt sammen med de andre fagområder i og uden for centeret, og du kommer naturligvis til at bidrage til at fastholde det gode tværfaglige samarbejde.
Vi arbejder med fokus på styrket borgerkontakt og den gode kommunikation med borgere og virksomheder. Vi sætter pris på åbenhed, godt humør og saglig- såvel som faglighed.
Dine faglige og personlige kompetencer
Vi forventer, at du har en konstruktiv tilgang til problemstillinger og arbejder løsningsorienteret. Du skal sammen med dine kolleger levere de bedst mulige resultater for borgeren og virksomheder, med fokus på at føre de politiske ønsker og beslutninger ud i livet. Det er afgørende, at du har gode kommunikationsevner og er serviceminded, da borger- og virksomhedskontakt er en stor del af vores hverdag. Du skal kunne udtrykke dig klart og tydeligt i både skrift og tale.
Der er flere uddannelsesmæssige baggrunde, som kan være relevante for stillingerne. Det kunne for eksempel være uddannelser som fx ingeniør, bygningskonstruktør eller jurist. Alternativt kommer du med joberfaring, der har givet dig en god juridisk forståelse og indsigt i vejtekniske og/eller forvaltningsretlige forhold. Det er samtidig en fordel hvis du har teknisk interesse og forståelse.
Yderligere oplysninger
Forventet tiltrædelse er senest den 1. marts 2025. Ansøgningsfristen er den 31. december 2024. Samtaler finder sted den 10. januar 2025.
Stillingen er med en arbejdsuge på 37 timer med flexordning. Stillingen er omfattet af Odsherreds Kommunes ordning om fleksibel arbejdstid, som betyder udvidet mulighed for at arbejde hjemmefra. Arbejdssted er Rådhuset, Nyvej 22, 4573 Højby. Løn- og ansættelsesvilkår aftales i henhold til gældende overenskomst.
Vil du høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte centerchef Boie Frederiksen på tlf. 41 39 99 01 eller jurist Niels Gabriel Kristensen tlf. 59 66 60 66 / 24 46 39 88.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Odsherred Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Odsherred Kommune, Nyvej, 4573 Højby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 31-12-2024;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6158128