Odsherred Kommune søger teknisk serviceleder med fokus på god service og samarbejde

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Søger du et alsidigt job med en afvekslende arbejdsdag, og kan du selvstændigt planlægge og holde styr på egne og afdelingens opgaver? Er du uddannet som ejendomsservicetekniker, eller har du en håndværksmæssig baggrund og erfaring med ledelse af et mindre team?

I center for Økonomi og Ejendomme søger vi en udadvendt og serviceminded teknisk serviceleder, som kan sikre, at funktionsområdet Ejendomsservice opleves som en attraktiv samarbejdspartner.

Stillingen er en nyoprettet stilling.

Som teknisk serviceleder skal du gennem ledelse sikre optimalt samarbejde i afdelingen og med brugerne. Du får det daglige ansvar for kontrol og vedligehold af brand- og sikringsudstyr, du udarbejder drifts- og vedligeholdelsesplaner for afdelingens ejendomsportefølje, du har kontakt med eksterne samarbejdspartnere, du sikrer gennemførelse af mindre projekter, samt at serviceaftaler bliver overholdt gennem planlægning og opfølgning. Du vil blive en del af Odsherreds Kommunes ledergruppe og deltage i ledersamlinger og seminarer.

Ejendomme er organisatorisk placeret i center for Økonomi og Ejendomme. I Ejendomme er vi 16 fagligt dygtige og engagerede medarbejdere, som varetager en lang række opgaver inden for bygge- og anlægsopgaver, forsikring, risikostyring, fleetmanagement, samt service og rengøring.

Du vil ved din ansættelse få ansvaret for afdelingens driftsafdeling, der består af 2 ejendomsserviceteknikkere og 5 rengøringsassistenter. Afdelingens opgaver er at sørge for, at der udføres ejendomsservice og vedligeholdelse, energioptimering, rengøring mv. Vi har ansvaret for kommunens administrationsbygninger, både på rådhuset i Højby og i Nykøbing. Derudover vil du også have ansvaret for driften af kommunens udlejningsejendomme og offentlige toiletter, alt sammen i tæt samarbejde med afdelingslederen for Ejendomme.

Andre arbejdsopgaver vil være at:

  • sikre, at sikkerhedsregler er kendte i afdelingen, og at de overholdes.
  • sikre en ensartet og god oplevelse for kollegaer og borgere, der har kontakt med afdelingen.
  • sikre, at der langtidsplanlægges og budgetter overholdes.
  • synliggøre de opgaver, der ligger i afdelingen og inddrage medarbejdere i planlægning af udførelse.
  • løbende optimering af afdelingens opgaver.

Dine kvalifikationer:

  • Du kan strukturere og prioritere de mange forskellige opgaver, som jobbet omfatter
  • Du kan bevare roen i pressede situationer
  • Du er engageret og kan arbejde selvstændigt og ansvarsbevidst
  • Du er fleksibel i forhold til arbejdets tilrettelæggelse, også uden for normal arbejdstid, dog i begrænset omfang
  • Du trives med at arbejde i et levende miljø, hvor du dagligt omgås mange mennesker
  • Du har en uformel og humoristisk indstilling og medvirker til et godt arbejdsmiljø
  • Du har gode IT-kompetencer – det falder dig naturligt at sætte dig ind i nye IT-systemer
  • Måske har du også kendskab til erhvervslejeloven
  • Du har gyldigt kørekort til personbil (B)

Løn- og ansættelsesforhold

Ansættelse og aflønning sker i henhold til gældende aftaler, overenskomst og kvalifikationer.

Tiltrædelse hurtigst muligt efter nærmere aftale.

Ansøgningsfristen er mandag den 15. april 2024 kl. 12:00.

Første samtale afholdes torsdag den 18. april 2024 og evt. anden samtale tirsdag den 23. april 2024.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odsherred Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Odsherred Kommune, Nyvej, 4573 Højby

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6018630

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet