Byggesagsbehandler/byggesagskoordinator til erhvervsbyggesager i Center for Erhverv, Teknik og Kultur

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Brænder du for at finde de bedst mulige løsninger, som kan tilgodese vores virksomheders behov inden for byggesagsområdet, så er det dig, vi har brug for.

Det er ikke kedeligt – og vi glæder os meget til at få dig med på holdet!

Hvis du har mod på at være med til at løfte opgaver samt udvikle afdelingen sammen med os, så læs endelig videre.

DIN ARBEJDSPLADS
Afdelingen Byggesag og Journal hører under Center for Erhverv, Teknik og Kultur. I afdelingen er vi lige nu 22 medarbejdere. Vi repræsenterer fagligheder som bygningskonstruktører, arkitekter, ingeniører, teknikere og administrative medarbejdere. Vi brænder for at hjælpe byggedrømme på vej, hvilket vi gør i fællesskab med vores borgere og virksomheder ved at være nysgerrige og bringe vores faglighed spil.

Byggesagsteamet arbejder primært med følgende områder:

  • Byggesager for erhverv og midlertidige arrangementer
  • Byggesager for enfamiliehuse, sommerhuse, sekundær bebyggelse mv.
  • Landzonesager
  • Nedsivningssager
  • Flexboliger, ejendomsavance, BBR mv.

Derudover er der mange opgaver såsom filarkiv, hjemmeside, udvikling af procedurer og skabeloner, mailvagt, telefon- og mødevagt, kampagner etc. som teamet som helhed deles om.

I Center for Center for Erhverv, Teknik og Kultur har vi en kollegial, ligefrem og uhøjtidelig omgangstone, hvor vi udfordrer og støtter hinanden både personligt og fagligt. Vi sætter pris på åbenhed, godt humør og saglighed. I afdelingen Byggesag og Journal er vi optaget af at udvikle os, vi arbejder derfor både med vores faglige og personlige udvikling – og er fokuseret på at hele afdelingen også udvikler sig sammen. Fx har vi gennem det seneste år både haft fokus på optimering og udvikling af sagsgange ift. bygningsreglementet, vores personlige præferencer ift. til teamet (JTI-profiler) samt trænet roller og kommunikation ift. borgere.

Afdelingen er en vigtig samarbejdspartner for erhvervsliv, borgere og lokalmiljøer, og vi har stort fokus på kommunens vækstdagsorden og dens udviklings- og bosætningsstrategier.

DIT JOB

Som byggesagsbehandler/byggesagskoordinator refererer du til afdelingsleder Jørgen Rasmussen, men i det daglige koordinerer du dit arbejde med Erhvervsteamet.

For stillingen er der nedenstående arbejdsopgaver der skal løfte.

Nogle af de presserende opgaver, som vi tænker du skal være med til at løfte, er:

  • Tovholder på vejledningsforløbet og byggesagsstyring i erhvervsteamet.
  • Bindeled mellem erhvervslivets byggesager og Odsherred Kommune, i tæt samarbejde med de øvrige afdelinger i centeret.
  • Koordinere sagshøringer i centeret, herunder sætte de rette fagligheder i ”spil” i forhold til sagerne.
  • Styring og koordinering af erhvervsbyggesagerne i afdelingen.
  • At udvikle det interne samarbejde mellem de forskellige fagligheder i og uden for centeret.
  • At udvikle vejledningsmateriale internt samt eksternt for optimering sagsgang og ansøgningsprocesserne.

VI TILBYDER

  • Et udfordrende job i et uformelt miljø med engagerede kolleger.
  • Gode sparringsmuligheder med leder og kolleger.
  • Et fleksibelt arbejdsliv tilpasset dine og vores behov, der er mulighed for hjemmearbejdsdage.
  • Vi har i Odsherred Kommune arbejdstidsaftale om fleksibel arbejdstid, så du kan holde fri om fredagen. Du kan læse mere om aftalen her: https://odsherred.dk/da/se-mere-om-kommunen/karriere-i-odsherred-kommune/fleksibel-arbejdstid-i-odsherred-kommune/
  • Mulighed for at du kan udvikle dig og være med til at sætte retning for udviklingen i afdelingen.
  • Arbejde i en organisation, hvor der er højt til loftet og kort vej til beslutningerne.
  • Fuldtidsstilling som ønskes besat snarest muligt. Ansættelse er på Rådhuset, hvor der ud over kantine og kaffe i automaten også er personaleforening, kunstforening, motionsklub, feriefond, røgfri arbejdstid m.m.
  • Godt humør og dejligt arbejdsmiljø.

Løn- og ansættelsesvilkår

  • Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation. Ansættelse ønskes pr. 1. marts 2024.
  • Arbejdsplads er på Nyvej 22, 4573 Højby.

PRAKTISKE OPLYSNINGER

Ansøgningsfristen er 15. januar 2024, kl. 9:00

Jobsøgning sker elektronisk via kommunens hjemmeside: https://www.odsherred.dk/job/ledige-job.

Send din ansøgning og dit CV, øvrige dokumenter, som eksamensbeviser eller lignende, behøver du først medbringe til en eventuel ansættelsessamtale.

Ansættelsessamtaler forventes at finde sted den 23. januar 2024 på Rådhuset, Nyvej 22, 4573 Højby.

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås hos afdelingsleder Jørgen Rasmussen på 2119 1968 eller mail: jokra@odsherred.dk

Du kan læse mere om Odsherred Kommune på www.odsherred.dk

Du finder job-og kompetenceprofil her:

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odsherred Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Odsherred Kommune, Nyvej, 4573 Højby

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5957482

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet